Building Bridges to Oral Communication
Building Bridges to Oral Communication
dc.creator | Hernández Herrero, Annabelle | |
dc.date | 2005-09-28 | |
dc.date.accessioned | 2016-05-02T22:08:46Z | |
dc.date.available | 2016-05-02T22:08:46Z | |
dc.identifier | http://revistas.ucr.ac.cr/index.php/kanina/article/view/4733 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10669/20922 | |
dc.description | This paper reports the results of a research study carried out with a group of first-year students of English at the School of Modern Languages at the University of Costa Rica. The purpose of the study was to investigate the effects on the students oral production skills of using a combination of reading and listening to texts, and to determine whether or not the proficiency level of the students affects the effectiveness of the technique. | en-US |
dc.description | El propósito de este artículo es reportar los resultados de un estudio que se llevó a cabo con un grupo de estudiantes de inglés de primer ingreso en la Escuela de Lenguas Modernas de la Universidad de Costa Rica. Se investigó si la combinación de la lectura y la escucha de textos tiene efectos positivos en la producción oral de los estudiantes. además se investigó si el nivel académico de los estudiantes afecta el éxito de la técnica. | es-ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | Universidad de Costa Rica | es-ES |
dc.relation | Káñina; | |
dc.rights | Copyright (c) 2014 Káñina | es-ES |
dc.source | Káñina; Vol 28, N° 2 | en-US |
dc.source | Káñina; Vol 28, N° 2 | es-ES |
dc.source | Káñina; Vol 28, N° 2 | pt-PT |
dc.source | 2215-2636 | |
dc.source | 0378-0473 | |
dc.title | Building Bridges to Oral Communication | en-US |
dc.title | Building Bridges to Oral Communication | es-ES |
dc.type | artículo original | |
dc.coverage | CRC | en-US |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |
This item appears in the following Collection(s)
-
Káñina [425]