Show simple item record

dc.creatorSánchez, Daniel
dc.date.accessioned2015-05-28T21:36:23Z
dc.date.available2015-05-28T21:36:23Z
dc.date.issued2013-11-04 17:45:05
dc.identifier.citationhttp://revistas.ucr.ac.cr/index.php/revistarquis/article/view/12305
dc.identifier.issn
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10669/13699
dc.description.abstractPresentación La propuesta de la nueva Escuela de Arte y Comunicación Visual de la Universidad Nacional de Costa Rica (UNA), surge debido a la necesidad espacial que están pasando los estudiantes, profesores y administrativos en la edificación actual. Después de un estudio, se diagnosticó como un espacio inhabitable y completamente insostenible, por lo que bajo el esquema constructivista se busca una integración espacial y visual del aprendizaje.Presentation The Project of the new School of Art and Visual Comunication, surges on account of the spatial necessity that the students, professors and administrative workers are living in the actual edification. After an investigation, the building was diagnosed as an uninhabitable and completely unsustainable place; therefore, under the constructive model, it is required a spatial and visual integration of learning. 
dc.format.extent158-168
dc.relation.ispartofRevistArquis Vol. 2 Núm. 2 2013
dc.subjectsostenible
dc.subjectconstructivista
dc.subjectintegración
dc.subjectaprendizaje
dc.subjectahorro
dc.subjectsustainable
dc.subjectconstructive
dc.subjectintegration
dc.subjectlearning
dc.subjectsaving
dc.titleEscuela de Arte y Comunicación Visual, U.N.A
dc.typeartículo original
dc.date.updated2015-05-28T21:36:23Z
dc.language.rfc3066es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record